dijous, 9 de setembre del 2010

Essaouira


10 comentaris:

Raul ha dit...

Jola guapa, jo, que pena que no nos vamos a ver...
Otra vez será...
cuidate y que te sea leve,
besotes

David Puente Tripiana ha dit...

Un lloc preciós...!!!
La segona sembla un quadre.
Cuidat, un peto.

MIESFE - 64 ha dit...

M'agraden les dues som precioses
espero que que no hagi sigut greu la topada
Una abraçada

Luis Calle ha dit...

Me gusta particularmente la segunda (en la primera creo que deberías haber corregido esa "caida" de los edificos, que es lo que no me acaba de encajar.
´... y cuídate el soporte para la correa de la cámara!
una abraçada

Fernando Pagán ha dit...

Al leer los comentarios de los compañero me he dado cuenta que has tenido un problema, espero que sea una caida de la máquina y no de salud.
Las fotos me recuerdan un poquito Cádiz,cuando baja la marea deja al descubierto el fondo marino bastante similar a éste.
Muy bien resueltos los puntos de fuga, así como el color tan atrayente. Un abrazo

Maria Rosa Ferré ha dit...

Veig ue segueixes amb Marrakeig... jo vaig poder conèixer molt poc loa ciutat i sincerament m'hauria agradat, doncs permet captar multitut de multucolors de moments.
Molt boniques aquestes imatges, Una abraçada.

MIESFE - 64 ha dit...

Hola Encarna.
La ultima entrada "Finestra oberta al mar "al bogue fer un comentari sur aquesta entrada
Una abraçada

MªTeresa Gómez Puertas ha dit...

me gusta esa especie de neblina en la foto,no se si se la has añadido o estaba así el ambiente.

David Puente Tripiana ha dit...

No es pot veure la última entrada.

Encarna ha dit...

Gràcies per l'avís, nois