dimecres, 8 d’abril del 2009

Castell de Chillon




12 comentaris:

Luis Calle ha dit...

Dos fotos bien distintas y dos tratamientos también diferentes.
Aunque en la primera te ha quedado muy bien resaltada la textura de la madera, creo que te ha faltado (a mi gusto, claro) algo de tratamiento en los cielos.En cuanto a la segunda nada que objetar.
... no se si últimamente estás viajando mucho o estos viajecitos lo son por los archivos de tu disco duro.
Salut, bona llum y una abraçada

Encarna ha dit...

Tens molta raó viatjo pel disc dur de l'ordinador, què vols fer-hi?. No em puc queixar, les imatges són de les vacances d'estiu 2008. Em sembla que n'havíem parlat, onze dies voltant per Suïssa en una autocaravana llogada. Una molt bona experiència.
Miraré que hi puc fer amb el cel, gràcies.

Una abraçada molt forta!

Fernando Gonzalez Seral. fgseral ha dit...

...me gustan las dos, y como dice Luis, son completamente diferentes. En la primera, puede que esté demasiado saturado el azul, se nota mucho en las colinas del fondo, las veo demasiado azules, o a mí me lo parece. La profundidad de campo muy bien con esa madera en que resalta su textura y luego el paisaje con el castillo.
¿Por donde está este castillo?, ...es bien chulo.
Un abrazo.

MªTeresa Gómez Puertas ha dit...

A veces en los cometarios me fijo en el postprocesado pero no es mi prioridad comentarlo,vengo de la fotografia analogica y valoro más la composición y la composición de la primera es muy buena.
Un abrazo.

David Puente Tripiana ha dit...

Dos fotos molt diferents.
La del castell li has donat una perspectiva diferent a ho que ho que estem acostumats, un cop ens sorprens amb el teu estil particular de veure les coses.
A la segona li noto quelcom estrany, pot ser que el cigne principal estigui fora del aigua?
de totes maneres estic d'acord amb el comentari de la Mª Teresa, a vegades ens oblidem de la composició en aquesta foto em sembla perfecta.
Un peto.

Osselin ha dit...

Què bé que s'ho munten algunes!
Gràcies per la visita. Una abraçada.

Encarna ha dit...

Fernando,

ambas fotos son del mismo lugar pero muy diferentes, es verdad. Este castillo está en Suiza, a los pies del lago Léman, cerca de Montreaux si no recuerdo mal. Algo que me agradó muchísimo de allí fue la presencia de cisnes en muchos de sus lagos.
Aunque predominan las tonalidades azules sí que llevas razón con la saturación del azul me parece que está un pelín alta.

Un abrazo.


Mª Teresa,

me alegra conocer tu opinión pues coincido bastante contigo. Creo que la composición tiene un peso importante en una fotografía. En cuanto al postprocesado, necesita tiempo y dedicación y en estos momentos es complicado para mí.

Un abrazo

David,

com sempre molt observador y molt bon analista, el primer cigne estava sobre una mena de plataforma i la resta de companys seus a l’aigua. És normal que us fitxeu amb el postprocesat, sobretot perquè és el tema que intenteu perfeccionar i us ocupa en aquests moments.

Una abraçada.

Josep

ja ho veus, però no sempre és primavera. Uns dies molt ben aprofitats.
Una abraçada i, per mi, és un plaer visitar-te.

Joanjo ha dit...

Estic d'acord amb els comentaris del meus predecessors. Dos fotos molt diferents, tan en temàtica com tractament però igualment ben resoltes. No estic d'acord però amb amb el comentari d’en Lluís sobre la primera. Per mi el cel te una preponderància justa en la foto. Sobresaturar massa el cel en molts casos desequilibra i amaga altres virtuts de la foto.

Osselin ha dit...

cabo de fer també unes fotos de cignes. A veure si t'agraden.

Vive Malabar ha dit...

He leido los comments, y estoy con Materesa... Supongo que el hecho de no tener ni idea de procesar, ayuda... A mi me gusta mucho la composicion del primero, esa viga de madera, de la que puedo sentir su textura me llama mucho la atención. Sin perder el peso del Castillo, has logrado destacar muy bien ese trozo de madera.

La del cisne, se me hizo "rara", pero ya he visto que el patito feo, no es volador, sino que está apoyado.

Hacia tiempo que no pasba por aqui... debo retomar las buenas costumbres !

Encarna ha dit...

Joanjo,

Gràcies per les teves valoracions que em semblen sempre molt interessants.
El Lluís m’ha fet arribar una foto re-processada amb els canvis que ell hauria fet per millorar-la i, la veritat, guanya força en el cel perquè també re-equilibra la resta de la foto en el seu conjunt.

Però estic amb tu, sobretot penso que em passa perquè encara no tinc gaire pràctica ni massa coneixements, però quan retoques sense atendre a tot acabes desequilibrant la foto. El retoc ha de ser en la seva justa mesura.

Una abraçada.

Josep,

M’agraden, també la música que acompanya.

Oli,

Me alegro de verte de nuevo por aquí, tus visitas siempre me ilusionan. Es difícil llegar a todos sitios, no te preocupes. Yo últimamente, no tengo tiempo para nada y me gustaría encontrar más momentos para, relajadamente, mirar todos esos blogs con los que tanto disfruto, como el tuyo.
Valoro la importancia de lo que me habéis dicho tu i Mª Teresa.

Un abrazo.

Fede ha dit...

Dedicaste tiempo para el encuadre de la primera, consigues dar profundidad al castillo.
Besos.