dimarts, 18 de novembre del 2008

Reflexes a la vila de Besalú




7 comentaris:

Fede ha dit...

Espectacular serie Encarna, encuadres muy buenos, me quedo con la fotografía nocturna por las complicaciones añadidas que conlleva. Por cierto ¿donde es?
Un beso.

David Puente Tripiana ha dit...

M’agraden les tres.
Nomes una petita cosa, la primera la hagués fet panoràmica verticalment, perquè també surtis la part de dalt del pont.
De totes maneres crec que saps escollir molt bé allò que vols transmetre.
Petons.

Osselin ha dit...

Et passa com a mi, se't queda petita la D70. El teu cervell va més lluny que la càmera.

Luis Calle ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Luis Calle ha dit...

Una serie preciosa y con diferentes ensayos sobre los reflejos del puente.

Yo me quedo con la primera, precisamente (Esta vez difiero de David), porque no sale la parte de arriba. Esto le confiere un caracter diferente, distinto al típico reflejo, casi simétrico, como de espejo, al que nos tiene acostumbrados este tipo de fotografías... esta es distinta aún siendo un reflejo. Quizás por eso es por lo que me cautiva más.

Encarna ha dit...

Hola Fede, bienvenido. Gracias por tu visita.
Besalú es una población situada en la comarca de la Garrotxa, província de Girona en Cataluña. Tiene mucho encanto por su pasado medieval que cada primer fin de semana de septiembre vuelven a recrear. Si tenéis ocasión vale la pena su visita. La fotografía nocturna es especialmente interesante por la iluminación que han creado.

Un abrazo!


David, la tinc. Però, com tu molt bé dius, he "escollit" aquesta perquè és diferent i els reflexes s'apreciaven amb més intensitat.
Quan ens tornem a veure et mostraré tota la sèrie.
Una abraçada molt gran!


Josep,
De veritat que tu tens molt que ensenyar-me encara de la D70 i de moltes de les seves funcions que jo desconec. Intentaré estudiar més el manual perquè avegades em resulta una mica difícil.
Una abraçada i espero que ens veurem aviat!


Lluís, jo també penso com tu. Vaig fer diferents fotografies i aquesta penso que té més força. En qualsevol cas aquests reflexes, que ofereix aquest pont, bé valen una nova vistita i estic convençuda que en trobaríem de molt originals perquè aquest riu és un autèntic mirall.

Una abraçada!

Vive Malabar ha dit...

Te pasas por mi blog??