dimecres, 14 d’abril del 2010

Blanc com la gebra

13 comentaris:

Luis Calle ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Luis Calle ha dit...

Luis Calle ha dit...
Blanco como la escarcha?... bueno me supongo que realmente así era su color aunque en pantalla más bien se ve con una liegera tonalidad amarillenta, pero me supongo que es por ese tratamiento especial que ya empieza a caracterizarte.Además ese encuadre bajo ha sido todo un acierto. Me supongo que Rocafort será toda una fuente de inspiración.
Una abraçada

David Puente Tripiana ha dit...

Ens hauràs de fer cinc cèntims sobre aquesta tècnica pròpia que com diu en Lluís ja et caracteritza.
nomes li posaré una punyeteta.
Em molesta molt aquesta herbeta que tapa l'ull del cavall.
La resta un 10...!!!

MIESFE - 64 ha dit...

Hola Encarna ,gracies com diu el David per els cinc cèntims serà qüestió de posar-lo en practica,deveritat que m'encanta la manera que ta quedat aquesta fotografia es mol bona tan en el enquadrament com la tècnica
Una abraçada

María ha dit...

Me gusta el procesado y mucho. Creo que a esta imagen le va muy bien. Lo de la hierba que dice David...lo demás de sobresaliente alto.
Un beso

Maria Rosa Ferré ha dit...

Magnifica y bien tratada imagen de un bello animal ebn una posición fantastica. Bine lograda. Un beso.

Osselin ha dit...

Ostres! Com has evolucionat! Has fet algun curset?

MªTeresa Gómez Puertas ha dit...

Me gusta ese tratamiento dado a la imagen tan tuyo ya....

Raul ha dit...

Tiene razón lo que dice David...
¿¿¿???
(espero que te haya dicho algo bonito...)

Fernando Gonzalez Seral. fgseral ha dit...

...se nota tu toque.
El procesado que haces me encanta.
Un abrazo.

Fernando Pagán ha dit...

Pues a mí me gusta muchisimo la toma en contrapicado y el tratamiento. Fenomenal Encarna.

Gonzalo g. Arroyo ha dit...

fantasticas fotos y maginificos colores en este blog...enhorabuena

Encarna ha dit...

Gràcies a tots pels vostres comentaris i observacions.
Gracias a todos por vuestros comentarios y observaciones.

Josep, de moment res de cursets, el temps i les energies que sobren ara com ara són per dedicar a la família, ja sap com va això.