dimarts, 29 de desembre del 2009

INAUGURACIÓ DE LA PRIMERA EXPOSICIÓ DE LUIS CALLE A VERGÓS GUERREJAT.








GAUDINT DE LA FOTOGRAFIA EN BONA COMPANYIA.
INAUGURACIÓ DE LA PRIMERA EXPOSICIÓ DE LUIS CALLE A VERGÓS GUERREJAT.


Una jornada fotogràfica en la millor companyia possible. Temperatures sota zero que farien esgarrifar al més valent i, com a cirereta, la inauguració de la primera exposició fotogràfica de Luis Calle amb excel·lents fotografies de nu.
Gràcies a tu Luis per aquesta nova oportunitat, salutacions a tots els companys coneguts i amb els que espero retrobarme aviat David Puente, Josep Fàbrega, Mª Teresa Gómez i Víctor , Fernando González Seral, i gràcies també a Fernando Pagán a qui vaig tenir l’oportunitat de conèixer i gaudir de la seva simpatia i humanitat. Molts records i petonets a la Paula.

Una jornada fotográfica en la mejor compañía posible. Temperaturas bajo cero que harían estremecer al más valiente y, como colofón, la inauguración de la primera exposición fotográfica de Luis Calle con excelentes fotografías de desnudo.
Gracias a ti Luis por esta nueva oportunidad, saludos a todos los compañeros conocidos y con los que espero reencontrarme pronto David Puente, Josep Fàbrega, Mª Teresa Gómez y Víctor su marido, Fernando González Seral, y gracias también a Fernando Pagán a quien tuve la oportunidad de conocer y disfrutar de su simpatía y humanidad. Recuerdos y besos a Paula.

15 comentaris:

David Puente Tripiana ha dit...

Soc el primer... Es tot un honor!!!
Ja estava esperant la teva aportació a la trobada en candeletes, sabia que seria força interessant.
En sorprèn gratament la de la Gebrada, m'ha agradat molt el desenfoc total menys aquest punt d'enfoc de la gebra a la barana, un cop més li has donat el teu particular estil (ets única).
Les demès també m'agraden , la del carreró y la del arbre son molt representatives d'aquest petit raconet (Monfalcó) que de ben segur a partir d'aquesta sortida el farem una mica nostre.
La del eix no es pot veure ampliada.
Un peto i Feliç 2010

Luis Calle ha dit...

Gracias a ti Encarna, por venir. Aún y a pesar del frío, me sentí arropado por vuestro calor y cariño... es lo que tiene el tener unos amigos tan incondicionales como vosotros.
Coincido con David en lo de tu versión de la escarcha, en cuanto a la de "L'Eix del LLobregat", aunque no se puede ver ampliada me presumo que la hiciste justo antes del encuentro.
Una abraçada i bon any 2010

Raul ha dit...

¡A Dios pondo por testigo que para la proxima no faltaré!

Encarna ha dit...

David,

Gràcies per avisar-me amb la foto de l’eix. Miraré a veure que passa.
Estic amb tu, Montfalcó Murallat és ja una mica nostre.
La foto de la Gebrada va sortir de l’observació del Lluís, que cada dia es fixa més en els petits detalls.
Una bona jornada que cal repetir aviat.

Lluís,

Encantada d’assistir i compartir aquesta trobada, ja ho saps.
La foto de l’eix no està feta abans, sinó durant la sortida amb vosaltres. La veritat és que vaig arribar més d’hora que ningú (acostumo a fer-ho quan no conec el lloc i ja sabeu que tinc certa tendència a perdre’m, per dir-ho suaument).
Vaig fer un te al restaurant de les Olugues i vaig decidir, després de trucar-vos, donar un volt per allà, el verí de la fotografia i que feia dos mesos que no tocava la càmera.
Vaig localitzar un molí de vent de fusta i allà vaig estar un quart d’hora fent-li fotos i congelant-me. La resta ja ho coneixes. Les fotos del molí les he mirat per sobre i no les he revelat encara però quan pugui us les ensenyaré.

Raúl,

Aquí se te espera, conociendo a Luis y David te van a dar un buen trote, a lo que imagino que ya estás acostumbrado.
Un abrazo y a disfrutar, junto a los tuyos, el resto de las fiestas!

Joanjo ha dit...

Fantàstica mostra de un dia que, presumeixo, va ser complert. Em sap greu perderme aquestes oportunitats de retrobar-nos però, entre les que no m'assabento i que darrerament m’està tocant fer de infermer, no hi ha manera. Et desitjo el millor pel 2010. Molta felicitat i moltes, moltes bones fotos.

Fede ha dit...

Preciosas fotos Encarna, te deseo que el 2010 te permita seguir disfrutando del placer de la fotografía en tan buena compañía y se cumplan todos tus deseos.

Muchos besos y feliz año.

Fernando Pagán ha dit...

Hola Encarna,fue un honor conoceros en una gelida jornada pero calida por vuestra acogida y camaradería.De las fotos,me gustan todas, eres una gran fotógrafa,aunque por tu humildad no lo reconozcas.Te deseo un Año Nuevo, lleno de cosas buenas y sobre todo mucha salud.Fernando

Unknown ha dit...

Jo, y yo me lo perdí ...
Habrá que poner remedio!!
Encarna, has puesto a la vez un montón de buenas fotos y te felicito por ello.
Raúl, yo también me siento Escarlata ...
Feliz año, Encarna!!

La sonrisa de Hiperion ha dit...

Preciosas todas las fotos, un placer haberme pasado por tu espacio.

Saludos y un abrazo enorme.

Francisco ha dit...

La foto de la escarcha es genial.

Fernando Gonzalez Seral. fgseral ha dit...

...son todas muy buenas. La de la escarcha, es la que más me gusta.
Le has sacado partido a la salida fotográfica, a ver cuando hacemos otra, con frío, o sin frío.
Un abrazo.

Osselin ha dit...

La de blanc i negre m'encanta. Finíssima.

MªTeresa Gómez Puertas ha dit...

¡¡Virgen del Pilar!! que fotos mas buenas...me gustan todas....antes pensaba que para hacer buenas fotos habia que ser calvo...ahora me parece que me voy a dejar el pelo largo.
Enhorabuenisima.

Vive Malabar ha dit...

La de Gebrada... me la quedo, me encanta!!!!!

Me parece super chula!!! pero me pregunto, perdería su magia y misterio en B/ N???

un besazo

Oli

Encarna ha dit...

Joanjo,
Espero i desitjo que la situació millori.
Molts records.

Fede,
Gracias. Que disfrutéis muchísimo de ese pequeñín tan entrañable y que todo os vaya muy bien.

Fernando,
El placer fue mío, no podemos dejar de realizar otras salidas como ésta. Gracias por todo.

Gracias Isabel, no podéis continuar con este sentimiento Escarlata, así que, sí que habrá que poner remedio. Hasta entonces un abrazo.

Hiperión,
Gracias por tu amable visita. Tienes un rincón de foto-poesía muy auténtico.

Francisco,
Gracias por tu nueva visita. Para mí la foto de la escarcha también es especial.

Gracias Fernando, creo que queda demostrado que el frío no nos asusta. Ya espero la próxima.
Un abrazo.

Gràcies Josep, compartir sortides amb vosaltres té aquests resultats i sempre es un plaer.

Tere,
Porque no me ves pero me he puesto colorada. Tengo que decirte que quedé muy sorprendida con todo lo que sabes y lo más importante con todo lo que compartes, gracias.
Un abrazo.

Oli,
Me alegro de saber que vuelves a estar aquí.
Un abrazo y a publicar mucho.