divendres, 16 d’octubre del 2009

Correu electrònic?




7 comentaris:

Osselin ha dit...

La primera té un aire retro total. Em recorda quan jo era petit (fa tants anys d'aix`, ai la tardor i la seva melanconia!

Raul ha dit...

Encantado de haber pasado por tu blog y gracias por tu visita, un saludete.

Fernando Gonzalez Seral. fgseral ha dit...

...las tres muy bien, solamente veo en la tercera demasiada luz a la izquierda arriba, o me lo parece a mí que también puede ser. Además ese tratamiento de color les da un toque muy, muy apropiado.
Un abrazico.

David Puente Tripiana ha dit...

Un cop mes ens tornes a deixar tres regals dels teus...!!!
Tens una visió mol pròpia.

Un peto.

Juan ha dit...

M'agrada el teu estil. Metres que jo vaig penjant cels terrorífics, tu continues amb imatges senzilles i humils però plenes de bellesa.

Interesant i curiosa porta al mon postal.

MªTeresa Gómez Puertas ha dit...

Me gusta la textura que has conseguido en estas fotos...

Encarna ha dit...

Gràcies Josep, la tardor ens porta a un estat de certa malenconia que té la seva part bona i creativa. A veure quan compartim una sortideta.

Raúl gracias a ti por hacernos pasar tan buenos ratos con tu blog y felicidades por esas fotografías tan estupendas que tienes. Te seguiré en la distancia.

Gracias Fernando, sí que estás en lo cierto. Esta vez he apurado demasiado los niveles, aunque el resultado me gusta. También creo que, como tú dices, los colores son apropiados. Un abrazo.

David,tens una màgia especial per entendre a les persones, ja saps que em sento còmoda i m’agrada envoltar-me d’aquests llocs i ambients rurals, però també necessito obrir nous horitzons. Una abraçada.

Moltes gràcies Juan, però tu no penges cels terrorífics, els teus cels són meravellosos.
Jo crec que ens uneix una mateixa cosa i és que no deixem de sorprendre’ns amb
aquestes petites coses.


Gracias Mª Teresa. Piedra y madera son cosas que me apasionan y dan mucho juego. Un abrazo.