dijous, 23 de juliol del 2009

Fora de Joc


Arrossegada fins a la sorra, vella, amb poques possibilitats de ser reutilitzada i envoltada d’altres restes, aquesta pilota, m’ofereix un nou motiu fotogràfic en una de les platges més solitàries de El Delta de l’Ebre.

Arrastrada hasta la arena, vieja, con pocas posibilidades de ser reutilizada y rodeada de otros restos, esta pelota, me ofrece un nuevo motivo fotográfico en una de las playas más solitarias de El Delta de l’Ebre.

7 comentaris:

MªTeresa Gómez Puertas ha dit...

Me gusta el protagonismo que le has dado a la pelota y muy adecuado el tratamiento de la imagen...es más dramatica si cabe.

Luis Calle ha dit...

A primera vista la pelota me recuerda a las semillas de los cipreses, esos que siempre están cerca de los muertos, con escasas posibilidades de germinar.
por lo demás coincido plenamente con MªTeresa.
Una abraçada.

Ana Sofia V. Sousa ha dit...

Muy buena la foto.
Me gusta el colores e el protagonismo que le has dado a la fotografia

Juan ha dit...

Bona foto. Bon enquadre, bon tractament. Com tantes vegades, la vellea ens fa imaginar de quines coses haurà estat testimoni aquesta pilota, i el pas del temps ens seuix.

Fernando Gonzalez Seral. fgseral ha dit...

...parece de otro tiempo, y hasta dramática. Y solo con un balón desinchado.
Estas que te sales!!! ...muy bien.
Un abrazo.

Joanjo ha dit...

Molt bona. La pilota es de una plasticitat desbordant, i el virat, malgrat que podria semblar massa pujat, li va de meravella al tema. Enquadrament, enfoc.... tot perfecte.
Un petó.

Osselin ha dit...

Continues en progressió constant. Bones vacances!