dimarts, 10 de febrer del 2009

Nathalie






13 comentaris:

Manuel Arribas ha dit...

Buen trabajo. Me gusta en especial el segundo retrato Me gusta el viraje de color. Un "pelín" de enfoque por favor y listo.

Un abrazo

Osselin ha dit...

Disculpa Encarna , jo crec que la primera té un contrast molt baix i la segona un contrast mol alt. No et sàpiga greu, si us plau.

Encarna ha dit...

Manuel,

En estas fotos he querido probar cosas nuevas. Entre ellas un desenfoque gaussiano que tal vez no sea lo más adecuado en un retrato. No se si es esto a lo que te refieres o más bien, y en el caso de la segunda, el desenfoque del marco de la puerta. En todo caso aplicaré filtro-paso alto y haber que tal.


Josep,

No em demanis disculpes, m’agraden les teves aportacions perquè sempre m’ajuden a millorar una miqueta més. Crec que fas una bona apreciació que no havia valorat.
Gràcies.

Fernando Gonzalez Seral. fgseral ha dit...

...pues chica a mí me gustan, a lo mejor, yo, suavizaría algo más, pero creo que cada uno de nosotros dejaríamos un "toque" nuestro en la foto. El tuyo,lo veo bien.
Un abrazo.

Luis Calle ha dit...

Vaya, entre David, Osselín y tu me estais dejando sin material para publicar de la sesión de aquel día !.
Experimentar siempre es bueno, creo que lo que pretendías con el gaussianop era darle un toque de glamur. La idea es buena, pero el efecto resulta mejor si conservas el enfoque en ojos y labios

Manuel Arribas ha dit...

Lo que dice Luis. En el retrato el enfoque al ojo es una premisa. (que se puede romper, claro.)

Osselin ha dit...

"en estas fotos he querido probar cosas nuevas"

Eso es lo auténticamente importante.

Això és el que compta.


Ànim, Encarna!

Joanjo ha dit...

M'agrada el tractament en general, però estic d'acord amb comentaris anteriors. El desenfoc s'aplica, fora de en fotografia creativa (de forma molt agosarada), de forma parcial, per ressaltar quelcom que mantenim enfocat.
Em crida la atenció la teva particular visió del tema. T'has centrat en la mirada i el retrat en primer pla, que en una sessió de nu diu molt.
Segueix així.

montse ha dit...

Moltes gràcies pel teu amable comentari en el meu blog!!... Torna sempre que volguis, per a mí sempre és una gran satisfacció!!
Per les teves imatges i per tots els comentaris que hi llegeixo, veig que conéixes i domines molt la técnica i la experimentació...Enhorabona!!
Una abraçada.

Encarna ha dit...

Manuel, Josep, Fernando, Lluís i Joanjo, gracias por vuestras apreciaciones que en este caso creo que han sido muy positivas y aclaradoras. Espero contar con vuestro apoyo y consejos mucho tiempo.


Montse,

Gràcies per la teva visita i la teva invitació. M'agrada molt el teu raconet ple d'una fotografia molt detallista i amb molta sensibilitat.

LR Photography ha dit...

Very nice portrait!

MªTeresa Gómez Puertas ha dit...

Esta chica es asidua de algún que otro blog...me encanta ver las distintas visiones de un modelo de cada fotografo...como cambia nada es igual,cada uno tiene su mirada...esta serie tuya muy buena.
Un abrazo.
PD lo del enfoque se soluciona facil...una composición mala no y aqui esta muy bien compuesta la foto.

montse ha dit...

Gràcies pel teu amable comentari en el meu blog i et felicito per aquest petit raconet!!
Una abraçada.