dimarts, 9 de desembre del 2008

Aramunt Vell




Aquests dies, gràcies a les indicacions de Josep Fàbrega, he tingut ocasió de visitar el poble d'Aramunt Vell. És un poble abandonat situat a la comarca del Pallars Jussà, a 20 km de Tremp. Allà vaig fer aquestes fotografies i vaig gaudir d'un bon dinar familiar a la població d'Aramunt Nou.


Estos días, gracias a las indicaciones de Josep Fàbrega, he tenido ocasión de visitar el pueblo de Aramunt Vell. Es un pueblo abandonado situado en la comarca del Pallars Jussà, a 20 km de Tremp. Allí hice estas fotografías y disfruté de una buena comida familiar en la población Aramunt Nou.

7 comentaris:

Luis Calle ha dit...

Pues es una suerte encontrar sitios así. Son ideales para disfrutar al máximo de nuestra afición.
Me gustan sobre todo las dos últimas por la nostalgia que conllevan.
Me dan ganas de hacer una escapada hasta allí, pero creo que lo dejaré para la primavera, cuando haga menos frío.
Una abraçada i fins aviat !

Juan ha dit...

Muy bonitas. Me gusta especialmente la última, el reflejo del paso del tiempo por ese cubo y esa puerta, con gatera incluida.

La pena es que estéticamente puede quedar muy bien, pero significa el abandono del mundo rural y de una forma de vida productora de alimentos esenciales e integrada en el entorno natural. Lástima.

Enhorabona!

Osselin ha dit...

Me n'alegro molt que t'hagi servit la informació que et vaig enviar. I el restaurant, nyam, nyam! encara ho recordo.
Suposo que hauràs fet fotos de les dues esglésies. Son el plat fort d'Aramunt Vell.
Has captat molt bé l'ambient.

David Puente Tripiana ha dit...

Ostres...que bé que ho deuries pasar...quina enveja.
Ja m’explicaràs el dissabte.

Encarna ha dit...

Lluís,

Crec que sería una interessant visita. Jo sens dubte t'acompanyaria. La veritat és que no vaig disposar de gaire temps ni llum per fer les fotos, el lloc és lluny i cal sortir d'hora.

Una abraçada i fins aviat!


Odiseo,

Tienes mucha razón. Algunos de estos pueblos deberían volverse a recuperar y hacerlos nuevamente sostenibles. Difícil asignatura pero con alguna ayuda gubernamental y mucha dedicación...
La foto del cubo y la gatera està hecha con un ISO muy alto y presenta mucho ruido, pero a mí también me gusta especialmente.

Gracias y un fuerte abrazo!


Josep,

Gràcies perquè em sento molt contenta d'haver fet aquesta visita.
A Lo Blau ens van fer una fideuá de bolets fantàstica.
Tinc fotos d'una de les esglésies, la vertitat és que em va faltar temps. A veure si us animeu i hi tornem.

Una abraçada!


David,

Ja ens parlarem, el lloc és molt interessant. Ho he passat molt bé. Aquests llocs em transporten i em donen una sensació de benestar molt gran.

Fins molt aviat, una abraçada!

Fede ha dit...

Me ha encantado la serie, reconozco que tengo muchas ganas de recorrer uno de estos pueblos abandonados, visitar sus casas, pasear por sus calles sentir la ausencia de vida pasada pero al mismo tiempo afrontar la realidad del abandono.
Preciosas.

Un beso.

Fernando Pagán ha dit...

Veo que ha sacado un gran partido a la salida. Me encanta la serie en general , pero por destacar alguna, la de la gatera y el cubo, me identifico con ese tipo de instantáneas.En el futuro siguire este blogs.
Un saludo
Fernando