dimarts, 21 d’octubre del 2008

L'Elegància de Nathalie Legosles




Gràcies a la invitació de dos companys, Luís Calle i David Puente als qui aprecio moltíssim, vaig tenir l'oportunitat de fer aquesta sèrie de fotografies. Aquell dia vaig compartir també afició amb altres companys i les seves famílies de les que guardo molt bon record.

Gracias a la invitación de dos compañeros, Luís Calle i David Puente a los que aprecio muchísimo, tuve la oportunidad de hacer esta serie de fotografías. Aquel día compartí también afición con otros compañeros i sus famílias de las que guardo muy buen recuerdo.


11 comentaris:

Luis Calle ha dit...

En hora buena por la puesta en marcha de este rincon que espero visitar muy amenudo
Una abraçada plena de bona llum

Osselin ha dit...

Veus com era fàcil? No cal massa cosa més del què has fet.
Posar música i presentacions de fotografies és una altra cosa que es pot fer ben fàcilment però no és molt necessari en un blog de fotografia.
Les fotografies força correctes.
I el nom del blog quadra molt amb com jo et veig així que el trobo molt adequat.
Vas fer cap foto al Pirineu?

garcía-gálvez ha dit...

Mis felicitaciones por la iniciativa, Encarna.

Espero que el recién estrenado blog te colme de satisfacciones.

Un beso,
jgg

David Puente Tripiana ha dit...

Aixó si que ès una grata sorpresa.
Estic molt content de que per fí t'hagis decidit a donar aquest pas.
Les fotos em semblen fantástiques, és nota la teva sensibilitat...quan aprenguis a dominar el Photoshop ens passaràs a tots al davant...!!!
Benvinguda a aquest món globber.
Una abraçada ben forta!.

Eric ha dit...

Muchas felicidades Encarna.
Me alegro mucho que al fin te hayas decidido a crear tu "pequeño rinconcito" en la web.

Aquí estamos todos para acompañarte en tus andanzas y ayudarte en todo lo que necesites.

Ya tienes un seguidor más. Estamos en contacto.
Saludos,
Eric.

Joanjo ha dit...

Enhorabona Encarna i benvinguda al mon dels blogs. M’alegra molt que t’hagis decidit a donar aquest pas que, estic segur, t’ha de donar moltes satisfaccions.
Respecte de les fotos, em pregunto si no les has tractat gens amb Photoshop doncs son molt correctes de color y composició.
Em permetre un petit consell per començar. Redueix la mida a un màxim de 1100ppp el costat més llarg i així al ampliar-les es veuen senceres a la pantalla.
Una abraçada.

Encarna ha dit...

Moltes gràcies a tots pel vostre recolzament!

Lluís, desitjo que aviat tinguis solucionat el problema de connexió a internet. Gràcies per la teva amistat.

Josep, tinc pendent la sortida al Pirineu però tinc previst fer-la aviat. Ja et comentaré perquè m'agraden especialment aquests poblets oblidats en el temps. Espero fer bones fotos.

Juan, gracias por tu apoyo. Creo que se trata precisamente de eso, de encontrar satisfación en aquello que iniciamos. Justamente participar de tus salidas fotográficas a significado un punto de inflexión.

David, sí que intentaré posar molta sensibilitat en allò que faci i molt entusiasme com tu. T'agraeixo la teva amistat.

Eric, estic convençuda que aprendré molt de tu, la teva generositat i esforç ho diu tot. Espero veuret aviat.

Joanjo, sí tens raó començo a fer petites incursions en el photoshop. Intentaré ajustar aquesta mida per facilitar la visió sencera. Gràcies pel consell.

Vive Malabar ha dit...

Hola Encarna!!!

Comparto tu "aficion " por david y Luis, y he descubierto en el blog de David que habías abierto un blog... Bien Por tí!!!

Comparto tb la opinión respecto a la elegancia de Nathalie, pero... has sabido captar y elevar esa elegancia, confirmando la elegancia con tu cámara.

Felicidades
Un abrazo

Olivia

Encarna ha dit...

Gracias Olivia.

Espero compartir muchas otras aficiones. Tu blog está lleno de energia positiva.Gracias.

nico ha dit...

Bonjour Nathalie !

C'est Nicolas :) le copain a ton frere Alain et a Sebastien Branger de Bordeaux(gare st Jean)

Je suis content de t'avoir vue sur le net

J'espere avoir de tes nouvelles prochainement :)

GUess_COde@hotmail.fr

Unknown ha dit...

Hola me gustaría que quitaras los desnudos, ahora soy empresaria y eso me podría perjudicar mucho, espero que me entiendas.